Veelgestelde vragen

Als er EnergieMaatregelen worden toegepast, werken we met een bewonersakkoord. Bewoners moeten het namelijk wel eens zijn met de EnergieMaatregelen door een Akkoordverklaring te tekenen. Minimaal 70% van de bewoners moeten instemmen met het verbeterplan. Alleen dan kan het verbeterplan uitgevoerd worden.

De plannen voor de woningverbetering worden opgedeeld in twee soorten werkzaamheden: OnderhoudsWerkzaamheden en EnergieMaatregelen.

Bij OnderhoudsWerkzaamheden gaat het om herstel of vervanging van bestaande onderdelen in de woning. Het wooncomfort blijft gelijk. Deze werkzaamheden worden zonder akkoord van bewoners uitgevoerd.

Onder EnergieMaatregelen vallen de verbeteringen aan de woning. Het gaat om veranderingen in de woning die het wooncomfort en woongenot verbeteren. Voor de EnergieMaatregelen wordt akkoord van de bewoners gevraagd.

U krijgt van ons een BewonersMap. In deze map leest u informatie over de maatregelen, werkzaamheden, de overlast en de financiën. Ook organiseren wij een InformatieMoment, waarin wij het verbeterplan aan u uitleggen. Daarna bent u welkom op de Vraag & Antwoord-dag. Tijdens deze middag kunt u al uw vragen die u heeft aan ons stellen. Tijdens deze informatiemomenten verzamelen wij de veelgestelde vragen. De vragen met antwoorden komen op deze website te staan. U kunt ook altijd bellen of mailen naar Odile als u vragen heeft!

Stel uw vraag

Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op of stel uw vraag hieronder. Wij beantwoorden  uw vraag graag!

Contact

Mart is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 – 17:00 uur

Even niet bereikbaar? Laat dan een berichtje achter bij één van de collega’s of via de voicemail. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Mart is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 – 17:00 uur

Even niet bereikbaar? Laat dan een berichtje achter bij één van de collega’s of via de voicemail. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.